Glader påsker!

Jag älskar påsk, inte lika mycket som julafton och fylla år. Men den är defenitivt med på topp 3 av högtider. Påskharen skuttade in på jobbet idag med alldeles för mycket godis. Men för att inte få allt för dåligt samvete tog den med lite frukt oxå. Vi har haft super myskväll hemma här ikväll. Mumsig middag & Alice i underlandet. Påskmust och Entorage. Vi har precis färgat håret, ordningen är återstålld och jag har fått mitt älskade svarta hår tillbaka, på Torsdag blir det ny friss och lite löshår!! Spännande!!

Imorgon kommer Pappa och firar mig lite tidigt. Vi ska käka lyxpizza och dricka årets första rosé. Kanske får man ett litet bidrag till New  York hihi! På Lördag blir det nog middag hos Mamma och på Söndag ska vi umgås med Anders familj. Och det bästa av allt är att jag är L E D I G hela helgen. 🙂

Bjuder på lite fler gamla godingar!

Anna det är snart dags för en Saint-Tropez ! Ja sooom det är!

 

Anna & jag!

Jag kontrar Anna med en riktigt gammal bild på oss två. Anna var just hemkommen ifrån LA och vi hade bestämmt oss för en karate fylla, och som det blev en sån haha! Bacardi och dynamitharry 🙂

Love you bästaste vännen