Måndags tips!

Tänkte tipsa er om några bloggar jag läser nästan dagligen!

Anna hibbs : Skön göteborgsbrutta som hänger runt Stureplan och har en underbar humor!

Rebecca Simonsson : Galet snygg nattclubschef med mycket inspirerande stil.

Maddo : Gammal Gävle vän som flyttar mellan Sverige & Afrika. Fantastiska bilder och mycket modeinspiration.

Rikauteliggare: Fruktansvärt vacker brud som ger mycket shopping tips och profsiga bilder.

Johannaty: Nyhittad. Tjej med stort hjärta och som skriver det jag tänker på dagligen. Otroligt duktig på texter och en riktigt underhållade blogg.

Maria Montazami: Visste ni att denna gobit bloggade? Jag ÄLSKAR henne!

Sen kan jag ju inte sticka under stolen med att det är betydligt fler jag läser. Men tänkte dela med mig av dessa så länge! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hämta Kicki för en mysig promenad i Hemlingby. Solen ska lapas och kanske en glass intas?

Ikväll hoppas jag på tjejkväll ute på udden.

Ha en underbar start på veckan mina vänner!