Kalas dag nr två- med familj nr två.

Jag var väldigt ivrig när jag vaknade att få använda nått av den fina jag fick igår! Jag fullkomligt älskade allt, men hårbandet och ringen fick bli dagens att ha på! Jag känner mig så tjusig i hårbandet.  Först jobb idag, och oboy vad jag var slut efter det. Känns att kroppen inte riktigt är frisk än.

Sen åkte jag och inhandlade allt som behövs till kreolskgryta. Det är så himelskt gott med fläskfilé, chorizo, paprika, grädde, syltlök, saltgurka m.m serveras med ris och sallas och sen köpte jag majsbröd! Det vart så mkt mat så jag ringde till Anders familj så dom fick komma och äta med oss.

Det vart mera fin fina presenter. Av Anders systers familj fick jag glas jag velat haft länge. Super fina dricksglas i olika färger ifrån indiska. Och av Anders Mamma&Pappa fick jag en väldigt fin oljelykta.

Nu Sitter jag och har gjort tråkiga saker som måste bli gjorda.   Paketerat tradera paket. Plockat ihop papper till en överklagan på P-bot. Men gör jag det inte på engång så gnager det så man till slut blir stressad. Sen måste jag ta tag i att skriva en pack-lista med vad som ska följa med på resan. Anna kommer som tradition och hjälper mig med packningen. Hon förvandlas till pack-hitler vilken jag verkligen kan behöva. Och sen när hon ska åka är det jag som intar den rollen 🙂

Jag tror jag ska ta ut semester på Torsdag. Jag är ju inte riktigt frisk och har 100 saker att fixa innan resan. Sen har några som kommer och kalasar på Fredag. Kalas nr 2. Mycket tårta blir det haha. Nej nu blir det filten och desperate   Puss&kram.