Längtar till helgen.

Den här helgen kommer att bli fantastisk. Fredag jobbar jag först 10-15 ska bli roligt att träffa tjejerna och skönt att kunna stryka en semesterdag. På kvällen ska jag på Indiskas födelsedagskväll med Stina. Bra priser och drink&tilltugg, jag har redan massor jag vill shoppa där!Efter det väntar kanske en mysig hemmakväll med min sambo eller kanske vi tar en bio. Lördag ska spenderas hemma hos min Mamma. Vi ska gå långpromenad med hundarna, baka bröd, laga god mat, och kolla på nån mysig film! Söndag packar vi in lilla familjen i Anna´s bil och gör en traditions roadtrip till Lager 157. Det kommer bli kanonkanon (klapp klapp klapp). Sen styr vi kosan mot Elins ♥ kalas!

___________________________________________________

LOVELY WEEKEND!

Nu är jag redo!

När man skaffar hund behöver man ju så klart ett par gummistövlar! Och att dom var så här snygga gjorde ju inte beslutet så svårt. Jag beställde Tretorn från Junkyard. Finns i flera andra fina färger!

Idag ska jag inte gå utanför dörren. Det är riktigt skit väder ute. Jag ska kika på serier jag missat, städa städa städa och läsa tidningar. Sen ikväll blir det mys med min älskade sambo!

Ha en bra dag!