Why why why?

Jag blir tokig. Vulkan utbrott på Island som stänger hela luftrummet och alla flygplatser är stängda. Precis när lilla jag ska ut på semester. Nu vet jag inte om det påverkar flygen på Lördag, men risken finns. Och om våran semester blir påverkad så kommer jag bli ledsen tjej.

Vi är tre i våran familj.

Igår efter jobbet drog jag och hämtade Anna. Planen  var att hon skulle hjälpa mig med packningen. Men jag hade ju inte tvättat. Så vi åt istället. Och som vi åt. Vi slängde ihop en förbaskat god smörgåstårta som vi tog generösa bitar av. Sen var vi ju tvungen att äta upp marängtårtan innan den gick och blev gammal. Jag kände mig typ 10kg tyngre efter. Men fasen va gott det var! Vi hade en riktig myskväll som den lilla familj vi är.

Och behöver jag säga att det typ var ännu godare till lunch? Alltså jag är galen i smörgåstårta.

Lilla listan

10 FAVORITER
Färg:
Svart. Men älskar även färgstarkt..svårt
Mat: All mat, jag är ett matvrak.
Band: All musik är favvo
Film: Alla kärleksfilmer och typiska tjejfilmer, Juno, man on fire m.m,
Bok: Heroine
Sport: Shopping?
Årstid: Sommar
Veckodag: Söndagar
Glassmak: Vanilj och all isglass
Tid på dygnet: Sena kvällar

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Stressad
Smak: Hallon
Kläder: Skitiga myskläder
Bakgrund: Mika
Nagellack: Blankt
Tid: 14.36
Omgivning: Presentpapper, rosor, bullsmulor, ljus
Irritationsobjekt: Hur packar man?

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ja gör ju det nu
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Anna & Anders är min lilla familj
Du tycker om: Jag tycker om ganska många fler personer än tre så jag skiter i den här frågan
Du inte gillar: Men pass

2 VAL
Kaffe eller te:
Te jag blir galen av kaffe
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Tänker väldigt mycket på att jag vill åka till LA med Anna.♥

Jag måste packa nu. Har inte ens börjat. Borde jag ha panik? Eller är det helt normalt? Hur mycket borde jag ta med mig? Vaknade lite försiktigt typ 11.00 och då ringde Mamma. Hon sa : Oj oj håller du på för fullt hemma nu? Jag ansträngde mig för att inte låta nyvaken och svarade att ja jag höll på för fullt. Annars hade hon fått panik, och det vill vi ju inte. Nu ska jag åka och växa pengar, mucho dollars…