Turkost rockar!

Köpte ett riktigt snyggt Turkost nagellack för ett tag sedan. Idag vart det premiär. Jag och Kicki vart riktigt snygga i det nya lacket. Jag gillar det starkt. Och det passar bra till min nya lykta 😉

På Fredag ska jag på VIP kväll på Indiska. Och jag har redan massa saker jag planerat att köpa, tur att det är löning samma dag!

Födelsedag & presenter ifrån underbara vänner.

I Fredags fyllde jag ju år. Det överskuggades lite utav vulkanen. Men det var en underbar dag med fina vänner. Jag började med lunch och lite shopping med Kicki på stan. Fyndade en blommig skjorta på Gina för 50 spänn, som hittat. Sen åkte jag hem och fick kalas besök av min Farmor& Faster plus kusin. Jag fick mina absoluta favorit ljus Eco ifrån Indiska. Och dollar till resan. Elsas mode skriven av Sofi Farhman.Fin penna till min kalender. Sen kom bästa Sanna på fika med en fantastisk picknick korg som jag vart så otroligt glad för. Super söta och bra saker låg det i den, så nu ska vi ut på äventyr snart! På stan igår shoppade jag ett par solisar som jag inte kunde låta bli. Och en lykta ifrån Indiska. Ohrey mössan fick jag av Kicki ♥

Just nu håller jag på städa egentligen. Anders är och jobbar. Men jag tog mig en liten fusk paus. Det är underbart väder idag! Solen lyser in genom balkongdörren och John Mayer sjunger för mig. Nu ska jag fortsätta pyssla om mitt hem!

always look on the bright side of life….

Soliga Söndag.

Idag gör det ont i hjärtat, att det inte vart någon resa känns så påtagligt. Jag kände nyss när vi var på Maxi och handla frukost att faaaaaan här borde ju inte jag vara. Jag ska ju sitta och äta hotell frukost och sen gå på fleamarket. Jag ska ju tok shoppa på Victoria secret och sen äta middag i New York natten. Nu vet vi inte hur det blir. Vi kan inte boka den 27/4 för ingen vet om det ens går att flyga då. Och tydligen har resebolagen nån klasul som säger att dom ej behöver betala tillbaka pengarna vid naturkatastrofer. Så då vågar Mamma inte boka ny resa innan vi fått pengarna för denna. Jag vet att jag inte ska sura i onödan och för saker som jag inte rår på. Men jag känner mig så ledsen för jag hade längtat efter detta!

Igår skulle vi varit på middag hos Mamma. Hon ville fira mig med Mormor och planera och försöka lösa detta med resan. Men det vart inställt i sista sek. Så vi ska dit idag istället. Tänkte ta en prommis vid vattnet nu.

Puss & Kram