Onöjd idag = nöjdast imorgon?

Kom nyss hem ifrån en toppen mysig kväll hos Mamma. Meeeeen jag är ju jätte pigg. Anna är på fest, Anders är på fest. Vilket betyder att jag lär köra imorgon när vi ska till lager 157. Jag har nog aldrig varit mera sugen på ett glas vin, disco dansa och snacka skit med vänner som jag är nu. Detta är hemskt! Och alla vänner verkar sova eller festa. Jag vill ju umgås nu, inte sitta här och tråka! Jag har skickat sms till massa vänner för jag tänkte nån kanske vill att jag kommer och säger hej men ingen svarar. SORGLIGT! Jag kommer ju vara jätte nöjd imorgonbitti när dom andra två party djuren sitter och suckar över sin bakfylla, men just nu är jag så jävla avis på dom…….

_________________________________________

uppdat.

Haha det känns redan underbart att veta att jag kommer vakna pigg som en lärka imorgon. Emma min räddade min kväll med lite sällskap. Nu har jag precis hämtat hem en inte allt för nykter karl som redan snarkar i sovrummet! Lika bra att sova nu så jag mr chaffis är redo för mitt uppdrag imorgon.

Jag älskar dom!

Idag hämtade jag ut mina nya rosa super fina stövlar! Tänk att man kan vara så lycklig över ett par gummistövlar. Nästan så jag hoppas på lite regn snart!

Idag har jag putsat fönster så det står det härliga till. Man känner sig lite extra duktig när man gör sånt, tror det räknas som vuxen poäng men jag är osäker. Nu ska jag stila till mig inför mys middag hos Mamma. Karl´n ska jag köra iväg på ölkillgalej. Imorgon bär det iväg till lager 157 🙂

Ha en toppen Lördag mina vänner!